trwa ładowanie
proszę czekać
FAQ
Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań. Znajdź swoją odpowiedź :)
Jeśli masz jakieś wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji:
☎ 535 545 605
buciorek@buciorek.pl
RABATY:
Czy jeśli zapiszę się do newslettera - otrzymam 10% rabatu?
Tak, jeśli zapiszesz się do newslettera, otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisania się oraz kod rabatowy, uprawniający jednorazowo do skorzystania z 10% rabatu na zakupy.
Wystarczy skopiować go i wkleić w okienko kod rabatowy na karcie produktu bezpośrednio przed zatwierdzeniem zakupu i przejściem do płatności. Automatycznie naliczy się rabat.
W jaki sposób mogę otrzymać rabat?
W przypadku rabatu związanego z zapisaniem się do newslettera zobacz na odpowiedź powyżej.
Obserwuj sklep BUCIOREK.PL - często pojawiają się tam akcje promocyjne, dzięki którym możesz kupić buciki dla swojego dziecka w jeszcze lepszych cenach. Na pewno znajdziesz przy każdej akcji dokładne informacje, jak z skorzystać z rabatu.
PŁATNOŚĆ:
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście. Jeśli tylko będziesz chciał/a - zaznacz odpowiedni wybór przy uzupełnianiu płatności i wysyłki.
W jaki sposób mogę zapłacić?
Jest kilka możliwości płatności za zakupy w naszym sklepie: Przelewy24, PayU, przelew tradycyjny lub zapłata za pobraniem.
Wybór pożądanej formy jest możliwy podczas realizacji zakupu w koszyku.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
Czy otrzymam informację o dokonaniu zamówienia?
Tak, zawsze wysyłamy dokładne informacje na maila o każdym statusie zamówienia ( zakup, realizacja, wysyłka, reklamacja, zwrot, anulacja ). Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoim zamówieniem.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia zależy od wybranej formy dostarczenia paczki ( kurier, paczkomat, odbiór osobisty ). Większość przesyłek dociera do odbiorcy maksymalnie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia ( dni robocze ).
Jak złożyć zamówienie?
Wystarczy wybrać interesujący Cię produkt, wybrać odpowiednie jego parametry ( JAK DOBRAĆ ROZMIAR? ) i umieścić go w koszyku lub przechowalni ( jeśli chcesz się dłużej zastanowić nad zakupem ).
Następnie wybrać sposob wysyłki, płatności i gotowe. Otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia na maila i często już na drugi dzień paczka będzie u Ciebie.
WYSYŁKA:
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałam/em paczki?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wspólnie będziemy szukać przyczyny opóźnienia ( sprawdzimy w systemie u przewoźnika, dlaczego zaistniał problem i niezwłocznie go spróbujemy rozwiązać ).
Będziemy Cię informować na bieżąco o postępach.
Ile kosztuje wysyłka?
W jaki sposób paczka do mnie dotrze?
To zależy od sposobu, jaki wybrałaś/eś podczas zamówienia ( kurier, paczkomat, odbiór osobisty )
REKLAMACJE I ZWROTY
Nie chcę produktu - jak go zwrócić?
Jeśli chcesz zwrócić produkt: pobierz formularz zwrotu ( tutaj ), wypełnij go i odeślij razem z dowodem zakupu oraz z produktem nienoszącym śladów użytkowania i nadającym się do ponownej sprzedaży ( więcej w regulaminie ).
Jak tylko produkt do nas dotrze - otrzymasz zwrot środków.
Co mam zrobić, jeśli chcę złożyć reklamację?
Jeśli chcesz złożyć reklamację: pobierz formularz reklamacyjny ( tutaj ), wypełnij go i odeślij razem z dowodem zakupu i reklamowanym produktem.
Jak tylko produkt do nas dotrze otrzymasz odpowiedź w jaki sposób będzie przebiegał proces reklamacyjny.
Chcemy w jak najkrótszym czasie rozwiązać problem - o wszystkim będziesz na bieżąco informowana/y.