FAQ

 

Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań. Znajdź swoją odpowiedź :)


Jeśli masz jakieś wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji:
 
☎ 535 545 605
     buciorek@buciorek.pl

 

RABATY:

Czy jeśli zapiszę się do newslettera - otrzymam 10% rabatu?

Tak, jeśli zapiszesz się do newslettera, otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisania się oraz kod rabatowy, uprawniający jednorazowo do skorzystania z 10% rabatu na zakupy.
Wystarczy skopiować go i wkleić w okienko kod rabatowy na karcie produktu bezpośrednio przed zatwierdzeniem zakupu i przejściem do płatności. Automatycznie naliczy się rabat.
 

W jaki sposób mogę otrzymać rabat?

W przypadku rabatu związanego z zapisaniem się do newslettera zobacz na odpowiedź powyżej. 
Obserwuj sklep BUCIOREK.PL - często pojawiają się tam akcje promocyjne, dzięki którym możesz kupić buciki dla swojego dziecka w jeszcze lepszych cenach. Na pewno znajdziesz przy każdej  akcji dokładne informacje, jak z skorzystać z rabatu.
 
 

PŁATNOŚĆ:

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście. Jeśli tylko będziesz chciał/a - zaznacz odpowiedni wybór przy uzupełnianiu płatności i wysyłki.
 

W jaki sposób mogę zapłacić?

Jest kilka możliwości płatności za zakupy w naszym sklepie: Przelewy24, PayU, przelew tradycyjny lub zapłata za pobraniem.
Wybór pożądanej formy jest możliwy podczas realizacji zakupu w koszyku.
 
 

REALIZACJA  ZAMÓWIENIA:

Czy otrzymam informację o dokonaniu zamówienia?

Tak, zawsze wysyłamy dokładne informacje na maila o każdym statusie zamówienia ( zakup, realizacja, wysyłka, reklamacja, zwrot, anulacja ). Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoim zamówieniem.
 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia zależy od wybranej formy dostarczenia paczki ( kurier, paczkomat, odbiór osobisty ). Większość przesyłek dociera do odbiorcy maksymalnie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia ( dni robocze ).
 

Jak złożyć zamówienie?

Wystarczy wybrać interesujący Cię produkt, wybrać odpowiednie jego parametry ( JAK DOBRAĆ ROZMIAR? ) i umieścić go w koszyku lub przechowalni ( jeśli chcesz się dłużej zastanowić nad zakupem ).
Następnie wybrać sposob wysyłki, płatności i gotowe. Otrzymasz potwierdzenia złożenia zamówienia na maila i często już na drugi dzień paczka będzie u Ciebie.
 
 

WYSYŁKA:

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałam/em paczki?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wspólnie będziemy szukać przyczyny opóźnienia ( sprawdzimy w systemie u przewoźnika, dlaczego zaistniał problem i niezwłocznie go spróbujemy rozwiązać ).
Będziemy Cię informować na bieżąco o postępach.
 

Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki są dostępne tutaj.
 

W jaki sposób paczka do mnie dotrze?

To zależy od sposobu, jaki wybrałaś/eś podczas zamówienia ( kurier, paczkomat, odbiór osobisty )
 
 

REKLAMACJE I ZWROTY

Nie chcę produktu - jak go zwrócić?

Jeśli chcesz zwrócić produkt: pobierz formularz zwrotu ( tutaj ), wypełnij go i odeślij razem z dowodem zakupu oraz z produktem nienoszącym śladów użytkowania i nadającym się do ponownej sprzedaży ( więcej w regulaminie ).
Jak tylko produkt do nas dotrze - otrzymasz zwrot środków.
 

Co mam zrobić, jeśli chcę złożyć reklamację?

Jeśli chcesz złożyć reklamację: pobierz formularz reklamacyjny ( tutaj ), wypełnij go i odeślij razem z dowodem zakupu i reklamowanym produktem.
Jak tylko produkt do nas dotrze otrzymasz odpowiedź w jaki sposób będzie przebiegał proces reklamacyjny. 
Chcemy w jak najkrótszym czasie rozwiązać problem - o wszystkim będziesz na bieżąco informowana/y.